Accuraat geregeld
Administratief beheer kunnen we beschouwen als de organisatorische ‘motor’ van woningbeheer. Of het nu handelt om het bijhouden van de huuradministratie, stook- en servicekosten administratie, de verwerking in de financiële administratie en het vervaardigen van periodieke rapportages, Vastra regelt het accuraat.
Wat omvat Vastra administratief beheer zoal? – Actueel houden van object- en huuradministratie; – Actueel houden van huurovereenkomsten; – Innen van huren en servicekosten; – Behandelen van achterstallige betalingen en uitsturen van betalingsherinneringen c.q. aanmaningen; – Jaarlijks berekenen en aanzeggen van huurverhogingen; – Controle en betaling van inkomende facturen; – Verwerken van inkomsten en uitgaven in financiële administratie; – Vervaardiging van periodieke exploitatieoverzichten ten behoeve van opdrachtgever; – Administreren van één of meer bankrekeningen ten name van opdrachtgever; – Voeren van correspondentie en archivering van financiële en administratieve zaken. Meer info? Lees bijgaand infoblad Woningbeheer