Administratief beheer


Accuraat geregeld

Administratief beheer kunnen we beschouwen als de organisatorische ‘motor’ van woningbeheer. Of het nu handelt om het bijhouden van de huuradministratie, stook- en servicekosten administratie, de verwerking in de financiële administratie en het vervaardigen van periodieke rapportages, Vastra regelt het accuraat.

 

Wat omvat Vastra administratief beheer zoal?

– Actueel houden van object- en huuradministratie;

– Actueel houden van huurovereenkomsten;

– Innen van huren en servicekosten;

– Behandelen van achterstallige betalingen en uitsturen van betalingsherinneringen c.q. aanmaningen;

– Jaarlijks berekenen en aanzeggen van huurverhogingen;

– Controle en betaling van inkomende facturen;

– Verwerken van inkomsten en uitgaven in financiële administratie;

– Vervaardiging van periodieke exploitatieoverzichten ten behoeve van opdrachtgever;

– Administreren van één of meer bankrekeningen ten name van opdrachtgever;

– Voeren van correspondentie en archivering van financiële en administratieve zaken.

 

Meer info? Lees bijgaand infoblad Woningbeheer